Considerăm că introducerea educaţiei sexuale în şcoală are efecte nefaste asupra copiilor.
În opinia doctorului Tudorel Butoi, reputat doctor criminalist, ”nevoia” educaţiei sexuale este creată artificial şi nu este altceva decât satisfacerea unor grupuri de interese care vor să se „alieze” cerinţelor lumii occidentale. Ca femeie şi mamă, consider că nu este necesar să li se facă cunoscut copiilor în cadrul orelor şcolare „binefacerile atingerilor sexuale”, iar „beneficiarii” orelor respective ar fi copiii cu vârste cuprinse între 6-16 ani. Înainte de toate copiii ar trebui să înveţe să citească, să scrie corect, să înveţe română, matematică, fizică, chimie inclusiv anatomie. Nimeni nu contestă beneficiile cunoaşterii corpului uman, noţiunile de igienă, nimeni nu contestă că trebuie să vorbim despre sănătate, despre familie, dar pentru asta există orele de anatomie şi dirigenţie. Totodată, în Legea nr. 272/2004, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului se arată: „părinţii copilului au cu prioritate dreptul de a alege felul educaţiei care urmează să fie dată copiilor lor” (art. 51, alin. 2). Conform Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, „educaţia şi formarea profesională a copiilor, a tinerilor şi a adulţilor au ca finalitate principală formarea competenţelor, înţelese ca ansamblu multifuncţional şi transferabil de cunoştinţe, deprinderi/abilităţi şi aptitudini, necesare pentru împlinirea şi dezvoltarea personală, prin realizarea propriilor obiective în viaţă, conform intereselor şi aspiraţiilor fiecăruia şi dorinţei de a învăţa pe tot parcursul vieţii” (art. 4); aşadar, finalitatea nu este conectarea minţii elevilor la ideologii invariabil nocive, fapt probat constant în istoria contemporană a umanităţii. Legea mai prevede şi facilitarea accesului la programe de educaţie pentru sănătate pentru toţi elevii înscrişi în învăţământul preuniversitar.
Nu există răspunsuri