Coleșa Ilie-Alin – declarație politică – “Justificări şi metode pseudomedicale şi pseudoştiinţifice de limitare a răspândirii virusului SARS-CoV-2, folosite de Guvern pentru instituirea unor măsuri dictatoriale”

Domnul Ilie-Alin Coleşa:

Mulţumesc.

Alin Coleşa, deputat AUR de Cluj.

“Justificări şi metode pseudomedicale şi pseudoştiinţifice de limitare a răspândirii virusului SARS-CoV-2, folosite de Guvern pentru instituirea unor măsuri dictatoriale”

Vom enumera în continuare doar câteva dintre principalele justificări şi metode pseudomedicale şi pseudoştiinţifice folosite de acest Guvern extremist, din care se evidenţiază USR PLUS, ca partid neomarxist, extremist, de extremă stânga.

Deci:

1. Metodologia de determinare a riscului răspândirii virusului

Ministerul Sănătăţii a modificat recent, rău-intenţionat, metodologia de evaluare a riscului, în vederea instituirii carantinei. A mărit punctajul multor criterii majore, astfel:

– trend crescător/14 zile – de la 10 puncte la 25 puncte;

– rata de infectare – de la 10 puncte la 20 puncte;

– cazuri dispersate în comunitate – de la 10 puncte la 15 puncte şi aşa mai departe.

În plus, sunt punctate multe criterii fără relevanţă reală, cum ar fi: existenţa unei farmacii în localitate; existenţa unei unităţi comerciale; evaluarea unităţilor medicale din zonă; ponderea majoră a cazurilor în cadrul comunităţii, faţă de focarele înregistrate în colectivităţi carantinate – 15 puncte.

Deci – criterii fără relevanţă pentru instituirea unor măsuri dictatoriale.

2. Măsurarea incidenţei, a ratei de infectare

Rata de infectare cu virusul este de fapt o rată cumulată de infectare, deoarece la calcularea ei se cumulează toate cazurile pozitive din ultimele 14 zile. Aceasta înseamnă că rata zilnică reală de infectare este de aproximativ 14 ori mai mică.

3. Neluarea în considerare a reşedinţei celor cu rezultate pozitive

La calculul ratei de incidenţă se iau în considerare toate rezultatele pozitive efectuate într-o anumită localitate, neluându-se în considerare faptul că foarte mulţi dintre cei cu rezultate pozitive sunt din altă localitate sau alt judeţ.

4. Lipsa datelor privind rata medie de eroare a testelor

Testarea pentru SARS-CoV-2 este adecvată în cazul în care gradul probabil de incidenţă este mai mare decât rata medie de eroare a testării. Doar în acest caz un rezultat pozitiv este probabil să indice o infecţie reală. Însă cine cunoaşte rata de eroare a testărilor? Nimeni!

5. Absenţa morfopatologiei, a necropsiilor

Aşa cum protocolul de tratament al infecţiei este reglementat printr-un ordin de ministru, aşa ar trebui reglementată efectuarea morfopatologiei în cazurile celor decedaţi de COVID. Însă nu există aşa ceva, nu se doreşte aşa ceva!

6. Considerarea mediei procentajelor pozitive

Adevăratul motiv al creşterii ratei de infectare îl constituie creşterea numărului de teste, media procentajelor pozitive neînregistrând o tendinţă evident crescătoare în ultimele 3 luni, la momentul actual acest procentaj situându-se sub nivelul lunilor noiembrie şi decembrie ale anului trecut.

7. Lipsa datelor privind prevalenţa bolii în cadrul populaţiei

Valori concludente s-ar putea determina doar dacă testarea vizează un eşantion reprezentativ pentru comunitatea unde se fac aceste analize. Nu există aşa ceva.

8. Lipsa statisticilor comparative cu alte viroze

În concluzie, Guvernul foloseşte metodologii pseudoştiinţifice, pseudomedicale pentru justificarea unor măsuri restrictive, ilogice, nedemocratice şi dictatoriale, de tip extremist. Acest Guvern, în care se evidenţiază Partidul USR PLUS, ca partid neomarxist de extremă stângă, nelipsind din această categorie PNL şi UDMR.

Mulţumesc.

Alin Coleşa, deputat AUR de Cluj.

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

AUR
           Cotidianul Haaretz a publicat în ediția de marți, 19 septembrie, un articol în care se afirmă că ministrul român de externe a refuzat să se întâlnească cu Eli Cohen, ministrul de externe al Israelului, după ce acesta ar fi legitimat și încurajat contactul ambasadorului statului […]
Adresată: Domnului Adrian Câciu, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene De către: Senator Gheorghe Adrian CĂTANĂ, membru al Comisiei pentru administrație publică Circumscripția electorală: nr. 34 Sibiu Grupul parlamentar: Alianța pentru Unirea Românilor Data: 20/09/2023 Obiectul interpelării: gradul de absorbție al României din Fondul de Coeziune (UE) […]
Adresată: Doamnei Adriana Constantina COSTESCU, Director general al Regiei Autonome ”Monitorul Oficial” De către: Senator Ionuț NEAGU, membru al Comisiei pentru  drepturile omului, egalitate de șanse, culte şi minorităţi Circumscripția electorală: nr. 15 Covasna Grupul parlamentar: Alianța pentru Unirea Românilor Data: 20/09/2023 Obiectul întrebării: Revenire la […]
Adresată: Doamnei Luminița-Teodora ODOBESCU, ministrul Afacerilor Externe De către: Senator Ionuț NEAGU, membru al Comisiei pentru  drepturile omului, egalitate de șanse, culte şi minorităţi Circumscripția electorală: nr. 15 Covasna Grupul parlamentar: Alianța pentru Unirea Românilor Data: 20/09/2023 Obiectul întrebării: Persoanele aparținând minorității române din Ucraina căzute […]
Adresată: Domnului Mircea FECHET, Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor De către:  Senator Andrei HANGAN Circumscripţia electorală: nr. 9 Brăila Grupul parlamentar: AUR Şedința Senatului din data de: 20.09.2023 Obiectul interpelării: Poliția din Cluj intervine într-un caz de furt de lemn ilegal: confiscare de 189 metri cubi […]
Adresată: Domnului Mircea FECHET, Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor De către:  Senator Andrei HANGAN Circumscripţia electorală: nr. 9 Brăila Grupul parlamentar: AUR Şedința Senatului din data de: 20.09.2023 Obiectul întrebării: Situație problematică privind defrișarea unei păduri pentru finalizarea autostrăzii Vestului Stimate domnule Ministru, O problemă birocratică […]