Lilian Scripnic – declarație politică – Căile Ferate Române și lista tragediilor naționale

Căile Ferate Române și lista tragediilor naționale

Guvernarea falimentară de care a avut parte România, începând din anul 1989 și până astăzi, se reflectă printr-o serie de tragedii pe care populația de rând a fost și este nevoită să le experimenteze.

 Indiferența, lăcomia, incompetența și corupția celor ce trebuiau să vegheze asupra bunului mers al națiunii au transformat această țară într-un ținut al neprevăzutului și al dramelor!

  • Anul trecut, un lift vechi de 42 de ani al Spitalului de urgență din Brăila a căzut în gol 3 etaje, cauzând răni și o sperietură semnificativă persoanelor din interiorul ascensorului;
  • În anul 2015 avea loc tragedia națională din clubul Colectiv. Din cauza lipsei de avize și a controalelor de siguranță necesare, 90 de persoane aveau să decedeze arzând de vii, iar alte 186 să sufere răni;
  • În 2010, 6 bebeluși își pierdeau viața în urma incendiului din maternitatea Giulești;
  • Între 14 noiembrie 2020 și 11 noiembrie 2021, nu mai puțin de 11 incendii au avut loc în spitalele din România. Incendii care au curmat viața a zeci de persoane.

În această listă de tragedii se înscrie din nefericire și accidentul feroviar din seara zilei de 25 martie 2023 care a avut loc în gara Galați. Unde o locomotivă a izbit un vagon cauzând decesul conductorului și rănirea altor 3 persoane. Din informațiile obținute până în acest moment, tragedia ar fi fost cauzată de o defecțiune tehnică a locomotivei, care nu a putut fi oprită înainte de cuplarea cu vagonul.

Incidentul survine după ce în urmă cu doar două săptămâni alte două trenuri s-au ciocnit în județul Teleorman.

CFR devine astfel, un motiv de îngrijorare semnificativ pentru români. Căile ferate din ţară însumează un total de 10.628 km, dar din anii ‘90 şi până acum statul a abandonat nu doar investiţiile în modernizarea liniilor de tren, ci şi întreţinerea acestora. Ceea ce face ca astăzi să avem accidente reprobabile din cauza lipsei de implicare a statului în infrastructura rețelelor ferate.

De pildă, datele oficiale arată că în anul 2020, cu bani de la buget, Compania CFR Infrastructură a reparat doar 20 de kilometri de cale ferată.

Având această realitate șocantă în fața ochilor este momentul potrivit pentru ca toată clasa dirigentă a României, o clasă beneficiară de multe privilegii nemeritate, să dovedească un minim de bun simț, decență și să-și asume eșecurile repetate încetând să mai mimeze actul guvernării. Fiecare zi scursă sub guvernarea acestora adâncește România în crize, lipsuri, și falimente.

Românii sunt tratați cu multă persiflare de politicieni miopi la nevoile și urgențele populației!

Un stop hotărât trebuie să pună capăt indiferenței și incompetenței care ne expune în fața pericolelor dintre cele mai grave.

Viața românilor trebuie să fie o prioritate în România! Siguranța vieților noastre ar trebui să fie o prioritate pentru Guvern.

România este motivul de bucurie a celor ce o iubesc, iar cei ce o iubesc trebuie să o guverneze!

Trăiască România!

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Guvernul Ciolacu nu doar că a condus țara către colaps economic, dar a transformat România […]
Senatorul AUR, Petrișor Peiu, atrage atenția asupra unui nou abuz grav al lui Marcel Ciolacu, […]
Mihai Enache, liderul deputaților AUR, invită românii la mitingul organizat sâmbătă, 1 martie, pentru demiterea […]
Liderul senatorilor AUR, Petrișor Peiu, a afirmat că moțiunea de cenzură va fi depusă săptămâna […]