Către: Domnul Marius-Constantin BUDĂI, Ministrul Muncii și Solidarității Sociale
De la: Domnul George-Nicolae SIMION, deputat în circumscripția electorală nr. 42 București
Subiectul întrebării: Clarificări asupra Hub-ul de servicii al Ministerului Muncii
Stimate domnule ministru,
Celebrul dosar cu şină şi documente, precum şi drumurile nesfârșite la sediile direcţiilor de asigurări şi servicii sociale ar trebui să devină istorie până la sfârșitul anului 2024, acestea urmând a fi înlocuite cu dosare electronice şi un singur punct de contact pe un portal al Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale.
Cu toate acestea, domnule ministru, rămân, încă, o serie de întrebări ce necesită clarificări urgente și, prin urmare, vă rog să îmi răspundeți, punctual, la ele:
- Care este gradul de implementare al proiectului pentru inființarea hub-ului de servicii?
- Care sunt instituțiile implicate în dezvoltarea acestui proiect?
- Ce servicii vor putea fi oferite prin acest proiect?
- Conform datelor identificate pe site-ul ministerului, acest proiect acoperă atât partea de acordare de beneficii sociale, cât și accesarea de servicii sociale. Care sunt acestea și ce fel de servicii sociale vor putea fi accesate prin aceste portal? Serviciile sociale sunt și publice și private?
- S-au realizat consultări la nivel local în vederea identificării deficiențelor și acoperirea nevoilor de digitizare pentru funcționarea acestui sistem?
- În ceea ce privește dezvoltarea modulului de management de caz, cine sunt specialiștii implicați în dezvoltarea proiectului? S-au realizat consultări și discuții cu societatea civilă și instituțiile cu atribuții în realizarea managementului de caz dar și cu atribuții de supervizare și control?
Nu există răspunsuri