Dan Tanasă – întrebare către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii – Evoluția lucrărilor la autostrada Ploiești-Brașov

Către: Domnul Sorin-Mihai GRINDEANU

Ministrul Transporturilor și Infrastructurii

De la: Dan TANASĂ, Deputat AUR, circumscripția electorală 28 Mureş

Subiectul întrebării: Evoluția lucrărilor la autostrada Ploiești-Brașov

Stimate domnule Ministru,

În contextul dezvoltării infrastructurii rutiere din România, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat recent că se desfășoară lucrări importante pentru completarea și revizuirea studiului de fezabilitate pentru proiectul Autostrăzii București-Brașov, în special pe tronsonul Ploiești-Brașov.

Aceste lucrări includ foraje geotehnice și investigații geofizice esențiale pentru elaborarea studiului geotehnic, care va sta la baza proiectării acestei autostrăzi. Pe teren sunt active cinci instalații de foraj, care acoperă o porțiune semnificativă de teren, între km. 0+000 și km. 26+500, afectând localitățile Bărcănești și Florești. Aceste activități sunt cruciale pentru determinarea parametrilor geotehnici necesari proiectării, prin intermediul probelor prelevate din foraje, care sunt ulterior analizate în laborator.

În acest context, vă rog domnule Ministru să răspundeți la următoarele întrebări:

1. Care sunt principalele provocări și dificultăți întâmpinate în cadrul lucrărilor geotehnice și investigațiilor geofizice pentru tronsonul Ploiești-Brașov al Autostrăzii București-Brașov și cum sunt acestea abordate de CNAIR și de partenerii săi?

2. Având în vedere impactul semnificativ al acestor lucrări asupra localităților Bărcănești și Florești, ce măsuri sunt luate pentru a minimiza perturbările aduse comunităților locale și pentru a asigura o comunicare eficientă cu acestea?

3. În ce măsură progresul actual al lucrărilor geotehnice și rezultatele preliminare ale investigațiilor afectează termenii și bugetul prevăzut pentru finalizarea studiului de fezabilitate și, ulterior, pentru construcția efectivă a tronsonului Ploiești-Brașov al autostrăzii? Care este termenul estimat pentru finalizarea tronsonului Ploiești-Brașov?

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Mihail Neamțu, deputat AUR, Președinte al Comisiei de Cultură din Camera Deputaților, solicită de urgență o anchetă privind înstrăinarea și vulnerabilizarea tezaurului dacic. ”Cu profundă îngrijorare, cer Primului Ministru, Ministerului Culturii, Ministerului Public și Ministerului Afacerilor Interne să demareze imediat o investigație amplă asupra modului în […]
Astăzi, românii din întreaga țară au demonstrat încă o dată că spiritul unirii nu este doar o pagină din istorie, ci un ideal viu, care ne dă forța de a lupta pentru viitorul și libertatea noastră. Cu ocazia Micii Uniri, AUR a organizat marșuri patriotice la […]
“Sebastian Burduja a descoperit, brusc și surprinzător, apa caldă! După ani de zile de negare și plecăciune în fața politicilor impuse de Bruxelles, acum vin senin și se prefac că sunt îngrijorați că Green Deal este nociv. Domnule Burduja, românii nu suferă de amnezie! Prin angajamentele […]
Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) s-a reunit miercuri, 22 ianuarie, în cadrul ședinței extraordinare a Consiliului Național de Conducere (CNC). În privința alegerilor prezidențiale, AUR a votat în unanimitate pentru reintrarea în cadrul constituțional prin reluarea turului 2 al alegerilor prezidențiale. Totodată, în perspectiva organizării unei […]
AUR condamnă ferm refuzul majorității parlamentare PSD-PNL-UDMR de a introduce pe ordinea de zi a plenului Senatului solicitarea noastră pentru convocarea unei sesiuni extraordinare a Parlamentului, esențială pentru revenirea la un cadru constituțional legitim. Reprezentanții PSD, PNL și UDMR au votat împotriva solicitării AUR în Biroul […]
“Bazându-se pe cei 28 de miliarde de euro din PNRR, guvernul a încheiat contracte de 42 de miliarde de euro. Pentru a plăti cele 42 de miliarde de euro, Guvernul a reușit să încaseze de la Uniunea Europeană puțin peste 9 miliarde de euro, din care […]