Boris Volosatîi – întrebare parlamentară către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii – Prioritizarea finalizării drumurilor de acces aferente podului peste Dunăre situat între municipiile Brăila și Galați, respectiv, între localitățile Smârdan și I.C. Brătianu.

Adresată: Domnului Sorin Mihai GRINDEANU, viceprim-ministru, ministru al Transporturilor și Infrastructurii

De către: Deputat Boris VOLOSATÎI, ales în circumscripția nr. 43 pentru cetățenii români cu domiciliul sau reședința în afara graniţelor ţării

Data: 26/09/2022

Obiectul întrebării: Prioritizarea finalizării drumurilor de acces aferente podului peste Dunăre situat între municipiile Brăila și Galați, respectiv, între localitățile Smârdan și I.C. Brătianu.

Stimate domnule viceprim-ministru,

Zona metropolitană Dunărea de Jos, ca unitate administrativă integrată, care cuprinde municipiile Brăila și Galați, precum și localitățile dobrogene Isaccea și Măcin (județul Tulcea), înglobând și câteva comune rurale adiacente din județele Galați și Brăila, este o Poartă a Uniunii Europene către Est și o platformă logistică de nivel continental.

Cel mai important proiect de infrastructură și transport din cuprinsul Zonei metropolitane Dunărea de Jos, din ultimii 30 de ani, este Podul suspendat peste Dunăre, a cărui finalizare a fost preconizată pentru sfârșitul anului 2022.

Execuția lucrărilor la drumurilor de legătură aferente Podului suspendat peste Dunăre au început în cursul anului 2021, cuprinzând lucrări de consolidare, terasamente, podețe, poduri, conform unui Program de Execuție care prevede, de asemenea finalizarea lucrărilor la sfârșitul anului 2022.

Având în vedere cele prezentate mai sus și date fiind informațiile de care dispunem, precum și unele materiale din presa națională care a semnalat posibila nerespectare a termenelor indicate, vă rugăm respectuos să ne transmiteți:

  1. Dacă Ministerul Transportulor și Infrastructuri tratează cu prioritate problematica legată de finalizarea în termen a drumurilor de acces aferente podului peste Dunăre situat între municipiile Brăila și Galați, respectiv, între localitățile Smârdan și I.C. Brătianu. Ce decizii a adoptat și ce măsuri concrete a întreprins Ministerul Transporturilor și Infrastructurii în acest sens?
  • Care este stadiul actual de executare a lucrărilor de construcție a drumurilor de acces aferente acestui Pod de importanță strategică pentru țara noastră.

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Într-o dezbatere în plenul Parlamentului European prilejuită de raportul Comisiei Europene privind starea pieţei unice de energie europeană, vicepreşedintele AUR, Adrian Axinia, a criticat în termeni duri lipsa de echitate şi solidaritate. În opinia eurodeputatului Axinia, piaţa unică de energie nu funcţionează aşa cum ar trebui […]
Claudiu Târziu, liderul europarlamentarilor AUR, consideră că Marcel Ciolacu a mai finalizat un număr de slugărnicie politică pe socoteala României care ne va costa scump în următorii patru ani. “Mașina de propagandă a liderului PSD anunță că țara noastră a obținut un post important de comisar […]
Petrișor Peiu, propunerea AUR pentru Ministerul Economiei Naţionale, atrage atenția asupra faptului că datoria externă a țării a ajuns la 180 de miliarde de euro la 1 august, iar datoria externă a guvernului a crescut la 87 de miliarde de euro, fiind cu 10 miliarde de […]
Președintele AUR, George Simion, a prezentat luni, în satul Brăniștari, comuna Călugăreni, din județul Giurgiu, casa construită în 12 zile pentru o familie de oameni amărâți cărora le-a ars locuința într-un incendiu. Liderul AUR a spus că prin acest proiect a demonstrat criticilor că se poate […]
Claudiu Târziu, liderul grupului AUR din Parlamentul European și Președintele Consiliului Național de Conducere al AUR spune că este inadmisibil ceea ce s-a întâmplat la Maternitatea Timișoara. ”Fondurile publice nu sunt pușculița fără fund a clientelei de partid. Ne confruntăm tot mai des cu probleme la […]
“În România există peste două milioane de hectare de teren agricol afectate de secetă, din suprafața totală de aproximativ 13,5 milioane de hectare. Simpla enumerare a proiectelor, strategiilor și măsurilor promise și parțial implementate de autorități în ultimii 34 de ani demonstrează că, în momentul de […]