Vreau să aduc în discuție portul din Constanța pentru care guvernul caută în regim de urgență un miliard de Euro pentru construcția de terminale specializate, bani care se doresc aduși din Emiratele Arabe Unite.
Acesta a fost și scopul vizitei premierului Ciolacu în Qatar zilele trecute, astfel Ciolacu și-a propus să le ofere arabilor portul Constanţa pe tavă.
Atât Portul din Constanţa, cât și compania Tarom, dacă ar fi conduse de niște persoane capabile, ar duce venituri enorme în bugetul României, așa cum se întâmplă firesc în toate țările suverane.
Investiţiile despre care vorbea Ciolacu la plecarea sa în Qatar și Emiratele Arabe Unite se transformă într-o vânzare subtilă a unor obiective strategice pentru România.
De ce? Din cauza că Guvernele care au condus România au fost incapabile să asigure o administrare performantă a acestora.
Cu a cui aprobare vinde Ciolacu compania Tarom și portul maritim Constanţa?
Ce să înțelegem noi din asta? Dacă am intrat cu „fast și bucurie” în
Schengen, Ciolacu s-a gândit cum să vândă mai repede Tarom-ul și portul Constanța.
Nicio ţară civilizată nu și-a vândut companiile strategice pe nimic. Doar
România, sub conducerile PSD și PNL din ultimii 34 de ani, a renunţat la companii precum Petrom, iar acum se pregătește să renunţe și la Tarom și la Portul Constanţa.
Portul Constanţa e în stare gravă, iar responsabili pentru situația curentă sunt PNL și PSD, două partide care s-au perindat la guvernare de 34 de ani și care în prezent nu au găsit nimic mai bun decât să vândă ce a mai rămas.
Nu există răspunsuri