Adrian Axinia – întrebare parlamentară către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii – Clarificări asupra stadiului proiectului de construire a Drumului Județean 102 I Câmpina – limita cu județul Brașov – Săcele.

Către: Domnul Sorin Grindeanu

           Ministru al Transporturilor și Infrastructurii

De la: Adrian George Axinia

          Deputat ales în Circumscripția nr. 31, Prahova

Obiectul întrebării: Clarificări asupra stadiului proiectului de construire a Drumului Județean 102 I Câmpina – limita cu județul Brașov – Săcele

                                      Domnule Ministru,

          Proiectul privind transformarea drumului județean 102 I Câmpina – limita cu județul Brașov este unul vechi, pentru care autoritățile prahovene au făcut demersuri, inclusiv când Ministerul Transporturilor era condus de Ludovic Orban.
          La vremea respectivă, adică în anul 2008, Ludovic Orban – cunoscând în amănunt situația – a făcut promisiuni de susținere a unor proiecte ale autorităților prahovene, printre care se afla și DJ 102I Câmpina – Valea Doftanei – limita cu județul Brașov – Săcele, drumul DJ 102 I reprezentând o variantă reală la traficul în creștere de pe DN1 și a descongestionării ciculației pe Valea Prahovei .

          Traficul pe DN 1 Ploiești – Brașov, la sfârsit de săptămâna este foarte intens, astfel că pe alocuri se circulă în coloană între Posada și stațiunea Bușteni, pe sensul de mers către Brașov.

          Drumul Județean 102 I, rută alternativă pentru DN 1 Valea Prahovei și DN 1 A, are o lungime de peste 25 km.

          Traseul se împarte în două tronsoane. Astfel, tronsonul 1 se află pe raza judeţului Prahova, între km 37+620 şi km 50+820,38 (limita judeţului Braşov), în lungime de 13,2 km, iar tronsonul 2 – pe raza judeţului Braşov, între km 50+820,38 şi km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.

          Construirea DJ 102I are ca scop realizarea unei legături suplimentare între partea de sud şi partea centrală a ţării şi, implicit, decongestionarea traficului intens de pe drumurile naţionale DN1 şi DN1A.

          Având în vedere cele menționate mai sus vă solicit să-mi transmiteți în scris care este stadiul acestui proiect atât de necesar pentru decongestionarea traficului intens de pe drumurile naţionale DN1 şi DN1A.

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

”Mircea Geoană a revenit printre pământeni după experiența de „mare șef” la NATO. După o asemenea „curățare” de imagine, Geoană probabil credea că vom uita trecutul lui din politica românească. Chiar atât de naivi să îi creadă pe români? Ei bine, da! Lucrul acesta a fost […]
”Astăzi, cadrele medicale au ieșit din nou în stradă. Cei care ar trebui să reprezinte o categorie prioritară pentru statul român se văd umiliți de către cei care administrează domeniul sănătății. Revendicările colegilor mei aflați în stradă sunt normale, acestea fiind lucruri de bun simț care […]
Propunerea europarlamentarului AUR Claudiu Târziu, președinte al Consiliului Național de Conducere al Alianței pentru Unirea Românilor, vine la finalul unei săptămâni în care acesta a vizitat mai multe județe afectate de secetă în sudul României și a discutat cu agricultori, specialiști și reprezentanți ai comunităților devastate […]
Președintele AUR, George Simion, a prezentat joi, la Turceni, în județul Gorj, planul de măsuri pentru domeniul energetic. Liderul AUR a declarat că dacă vrem să avem industrie, atunci trebuie să ne gândim la acele industrii care funcționează cu resursele noastre. „Trebuie să exploatăm toate resursele […]
Aflat la Orodel, județul Dolj, în cea de-a treia zi a campaniei pe care o întreprinde în județele din sudul României afectate de secetă și de pesta micilor rumegătoare, președintele Consiliului Național de Conducere al AUR și liderul delegației partidului în Parlamentul European, Claudiu Târziu, a […]
Cum mai toate comentariile iscate de cartea senatorului Ciucă seamănă între ele, nu mă voi apuca acum să le repet. Mă voi mărgini să fac câteva considerații pe care genul acesta de carte le îndreptățește. Ce îi reproșez autorului Ciucă nu e lipsa de talent, pe […]