CFR…Căile Friguroase Române!
Dacă Arctic ar fi produs vagoane de tren, probabil că n-ar fi fost la fel de friguroase precum congelatoarele mobile care circulă prin România , în special cele din zona Moldovei.
În România anului 2023, românii platesc pentru a tremura citeva ore. Dacă sună prea brutal, putem cosmetiza imaginea: românii iși permit sa dea bani pentru a auzi șuieratul vântului în urechi pe timp de iarna, în trenuri CFR special amenajate. Nu-i așa ca suntem niște excentrici ?
Nu știi dacă îți clănțănesc dinții de frig sau e ,, glasul roților de tren”…
În gări e mai frig decât afară.
Pe ger, gările sunt hotel de lux ,,FRIGIGIDERE DE LUX” pentru oamenii străzii.
Gările au devenit un fel de azil de noapte pentru oameni străzii, dar unul unde nu te supui regulilor spălatului, cinei sau orei de stingere. Între şuieratul a două trenuri oamenii aceştia fură un pic de somn, culcaţi pe agoniseala purtată în genţile de rafie.
Șefii de la CFR..explica:
,,Tot in Dumnezeu trebuie sa ne punem nadejdea pentru frigul de afara și din gări pentru că ….de El ține vremea”!!
Mai nou am auzit că guvernantii au început să cumpere trenuri noi! Pe ce ruleze acele trenuri? Pe căile ferate de la 1918?
În România este necesar un proiect de refacere totală a infrastructurii feroviare!
Am văzut că ai noștri guvernanți au început să facă unele tronsoane pentru a se circula cu doar 160km la oră. În țările civilizate nu se mai circulă cu viteza asta de mult! Această viteză a fost atinsă de trenurile din Romania in 1970 prima oară!
Pe când o cale ferată de mare viteză (minim 200km/h) București-Timisoara? Dar București-Suceava?
Este de bun simț! Cetățenii României iubesc să folosească trenul, drept dovadă că deși precară infrastructura și trenurile CFR, trenurile încă sunt pline!
Înainte de a cheltui milioane pe trenuri, ar trebui cheltuite milioane pe căi ferate de standard european!
DOAMNE, OCROTEATE-I PE ROMÂNI,
DOAMNE, ÎNCALZEȘTE-I PE ROMANI!
Nu există răspunsuri