Andrei Busuioc – Întrebare parlamentară – Calitatea îndoielnică a separatoarelor de sens din beton și pericolul privind siguranța șoferilor și cea a pasagerilor

Adresată: Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Directorului General Pistol Cristian

De către: Senator Andrei BUSUIOC 

Circumscripția electorală: nr. 39, Vaslui

Grupul parlamentar: Alianța pentru Unirea Românilor

Data: 07/11/2023

Obiectul întrebării: Calitatea îndoielnică a separatoarelor de sens din beton și pericolul privind siguranța șoferilor și cea a pasagerilor

Stimate domnule Director General,

Un procentaj considerabil de cetățeni mi-au semnalat faptul că separatoarele de sens din beton montate pe centura orașului Ploiești, în direcția DN1 Comarnic, prezintă un nivel de uzură accentuat, acest nivel de eroziune având capacitatea de a periclita siguranța șoferilor și pe cea a pasagerilor. Astfel, șoferii mi-au adus la cunoștință faptul că  din separatoare de sens  montate pe centura orașului Ploiești, în direcția DN1 Comarnic, se desprind fragmente de beton de diferite dimensiuni. Aceste fragmente de beton fie sunt proiectate la nivelul parbrizului autoturismului de către autoturismele aflate în fața acestuia, fie impun șoferilor să le evite, fapt ce poate implica coliziunea cu un alt autoturism.

Așadar, având în vedere calitatea îndoielnică a separatoarelor de sens din beton ce prezintă un pericol iminent pentru șoferi și pasageri, vă rugăm să ne răspundeți la următoarele:

  1. Cine este câștigătorul licitației pentru montarea separatoarelor de sens din beton amplasate pe centura orașului Ploiești, în direcția DN1 Comarnic și cine este fabricantul acestora din urmă?
  • Există posibilitatea înlocuirii acestor separatoare de sens ce prezintă defecte vizibile și care supun participanții la trafic unui risc care atentează la siguranță și viață ? Care este procedura specifică și termenul de realizare?
  • Câte lucrări de montare a separatoarelor de sens din beton sunt pe tot teritoriul României și care sunt porțiunile de drum unde sunt folosite separatoare de sens din beton fabricate de același producător responsabil pentru fabricarea celor amplasate pe centura orașului Ploiești, în direcția DN1 Comarnic?
  • Aveți posibilitatea de a delega personal care să verifice starea separatoarelor de sens din beton și să includă în cadrul unui raport situația privind calitatea acestora, de pe tot teritoriul României?

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Într-o dezbatere în plenul Parlamentului European prilejuită de raportul Comisiei Europene privind starea pieţei unice de energie europeană, vicepreşedintele AUR, Adrian Axinia, a criticat în termeni duri lipsa de echitate şi solidaritate. În opinia eurodeputatului Axinia, piaţa unică de energie nu funcţionează aşa cum ar trebui […]
Claudiu Târziu, liderul europarlamentarilor AUR, consideră că Marcel Ciolacu a mai finalizat un număr de slugărnicie politică pe socoteala României care ne va costa scump în următorii patru ani. “Mașina de propagandă a liderului PSD anunță că țara noastră a obținut un post important de comisar […]
Petrișor Peiu, propunerea AUR pentru Ministerul Economiei Naţionale, atrage atenția asupra faptului că datoria externă a țării a ajuns la 180 de miliarde de euro la 1 august, iar datoria externă a guvernului a crescut la 87 de miliarde de euro, fiind cu 10 miliarde de […]
Președintele AUR, George Simion, a prezentat luni, în satul Brăniștari, comuna Călugăreni, din județul Giurgiu, casa construită în 12 zile pentru o familie de oameni amărâți cărora le-a ars locuința într-un incendiu. Liderul AUR a spus că prin acest proiect a demonstrat criticilor că se poate […]
Claudiu Târziu, liderul grupului AUR din Parlamentul European și Președintele Consiliului Național de Conducere al AUR spune că este inadmisibil ceea ce s-a întâmplat la Maternitatea Timișoara. ”Fondurile publice nu sunt pușculița fără fund a clientelei de partid. Ne confruntăm tot mai des cu probleme la […]
“În România există peste două milioane de hectare de teren agricol afectate de secetă, din suprafața totală de aproximativ 13,5 milioane de hectare. Simpla enumerare a proiectelor, strategiilor și măsurilor promise și parțial implementate de autorități în ultimii 34 de ani demonstrează că, în momentul de […]