Către: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
Domnului ministru Cătălin Drulă
De la: Dumitru-Viorel Focșa,
Deputat AUR, circumscripția electorală Constanța
Subiectul întrebării: Demiterea directorului CFR Călători
Stimate domnule ministru,
Recent, întreaga țară a fost martora „competenței” directorului CFR Călători. Lasând la o parte „declarațiile nefericite” de după eveniment, mult mai nefericită a fost situația zecilor de copii care au rămas vreme de peste opt ore în câmp fără apă și fără mâncare. Având în vedere această situație, vă solicit să îmi răspundeți la următoarele întrebări:
- De ce nu l-ați demis nici până astăzi pe directorul CFR Călători? Este acesta membru al USRPLUS?
- Când a fost efectuată ultima reparație capitală a locomotivei trenului care circula pe traseul București-Mangalia și care a reușit „performanța” de a staționa peste 8 ore în câmp, având peste 30 de copii în vagoane?
- În timpul în care a fost efectuată această cursă, a închiriat CFR Călători alte locomotive unor operatori privați? Dacă da, câte și cui?
- Câte vagoane și locomotive mai deține astăzi CFR Călători?
- Care este vechimea vagoanelor și locomotivelor deținute astăzi de CFR Călători?
- Câte vagoane și locomotive au fost modernizate în ultimii 20 de ani?
- Câte locomotive au fost închiriate operatorilor privați în ultimii 20 de ani/fiecare an în parte și la ce costuri/locomotivă?
- Câte locomotive au fost închiriate operatorilor privați de la începutul anului 2021 și la ce costuri/locomotivă?
- Care sunt operatorii privați cărora le-au fost închiriate locomotivele CFR Călători în ultimii 20 de ani, dar mai ales în anul 2021?
- Câte dintre locomotivele modernizate sau care au suferit reparații capitale au fost închiriate operatorilor privați în ultimii 20 de ani, pe fiecare an în parte, dar mai ales în anul 2021?
Nu există răspunsuri