AUR a sesizat DNA pentru campania total netransparentă a lui Nicușor Dan

Alianța pentru Unirea Românilor a depus astăzi, 30 aprilie, la Direcția Națională Anticorupție, o plângere penală privind modul în care actualul primar al Capitalei, Nicușor Dan, înțelege să își desfășoare campania prin afișajul publicitar pentru a câștiga un nou mandat.

„L-am adus la DNA, astăzi, pe prietenul lui Nicușor Dan, cel pe care îl ascunde de prea mult timp în șifonier, pe domnul Matei Păun. Noi am făcut un apel clar către primarul Bucureștiului, care nu este un simplu candidat sau nu este o altă persoană fizică, este primarul Capitalei, să declare transparent de unde are fondurile pentru campanie și cine sunt donatorii. La o emisiune TV, sâmbăta trecută, a fost întrebat de moderator dacă printre oamenii care i-au donat se află și Mihai Păun. Primarul Capitalei a spus: Nu cred. Pentru noi a fost suficient, am primit răspunsurile pe care le-am cerut de la domnul Nicușor Dan, nu vrea să fie transparent și nu vrea să spună cine i-a donat. O investigație de presă a relevat faptul că o firmă controlată de acest Matei Păun care apare în toate articolele legate de Nicușor Dan de opt ani, i-a cumpărat la prețuri preferențiale toate panourile de afișaj, firma este cuprinsă în plângerea pe care o depunem la DNA, iar domnul Nicușor Dan are o datorie față de alegători să spună care este relația cu Matei Păun. Credeam că e o glumă proastă, dar iată că după opt ani acest controversat afacerist cu legături în Federația Rusă și în multe alte locuri din lume apare iar”, a declarat președintele AUR, George Simion, în fața sediului DNA.

Potrivit lui Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Capitalei, costul real al panourilor publicitare folosite de Nicușor Dan în această campanie este mult mai ridicat decât cel pe care acesta l-a declarat.

„Am văzut în ultimele săptămâni un Primar General care se încurcă în minciuni legat de finanțarea campaniei de afișaj stradal. Am văzut că această campanie a început de aproape două luni de zile, însă Nicușor Dan ne spune că a finanțat toată această campanie din donații primite de la persoane fizice, simpatizanți. Astăzi, suma contorizată pe site-ul lui Nicușor Dan este de doar 120 de mii de euro, cu toate că acum două săptămâni spunea că a strâns 180 de mii de euro. Din datele obținute de noi din piața panourilor, campania de afișaj a lui Nicușor Dan depășește cu siguranță suma de 500 de mii de euro”, a subliniat Mihai Enache.

Astfel, Alianța pentru Unirea Românilor solicită autorităților competente să investigheze riguros modul în care Nicușor Dan și-a finanțat campanie.

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Claudiu Târziu, liderul europarlamentarilor AUR și președintele Consiliului Național de Conducere al partidului, a lansat un manifest pentru salvarea sistemului de educație din România. În prima zi a noului an școlar, eurodeputatul Claudiu Târziu solicită Ministerului Educației elaborarea unei strategii de combatere a analfabetismului la nivel […]
”Economia României, sub conducerea tandemului format din Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă, traversează una dintre cele mai dificile perioade din ultimii ani. Datele economice recente reflectă o serie de provocări majore, cu perspective îngrijorătoare pentru evoluția viitoare. În al doilea trimestru al anului 2024, economia românească […]
Astăzi, în jur de 3 milioane de elevi au început școala, dintre care 180.000 de elevi au început clasa Pregătitoare, fiecare dintre aceștia având propriile vise și aspirații privind viitorul lor de oameni mari, năzuințe pe care statul român ar fi trebuit să le susțină cu […]
În calitate de europarlamentar român și de membru al Comisiei pentru agricultură și dezvoltare rurală din Parlamentul European, merg pe teren să discut cu agricultorii despre seceta catastrofală de anul acesta și dezastrul provocat de pesta oilor. Trebuie să identificăm și să aplicăm rapid soluțiile de […]
“Prețul fiecărui obiect care se produce în România și al fiecărui serviciu pe care o companie românească îl face este influențat în mod determinant de costul finanțării și cel al energiei. Companiile românești plătesc cele mai mari dobânzi din Uniunea Europeană la creditele pe care le […]
Deputatul Dan Tanasă, purtătorul de cuvânt al AUR, consideră că România nu are nevoie de eroi falși, precum Nicolae Ciucă, și că românii au nevoie de lideri adevărați! “Nicolae Ciucă sau „eroul de la Nassiriya” sau cum s-a încercat transformarea acestui mit al ostașului în realitate! […]