Antonio Andrușceac – întrebare parlamentară către Ministerul Educației – Solicitare privind aprobarea organizării Step by Step în cadrul Școlii gimnaziale ”Ionel Teodoreanu” nr.36 – Sector 4, București.

Adresată: Domnului Sorin – Mihai Cîmpeanu, Ministrul educaţiei

De către: Antonio Andruşceac, Deputat AUR, Circumscripția electorală nr. 4 – Bacău

Obiectul întrebării: solicitare privind aprobarea organizării şcolii Step by Step în cadrul Şcolii gimnaziale “Ionel Teodoreanu” nr. 36 – Sector 4, Bucureşti

Stimate domnule Ministru,

Vă supunem atenţiei solicitarea unui grup de părinţi ai elevilor Şcolii  Gimnaziale Ionel Teodoreanu – Sector 4, București, adresată Biroului Parlamentar  – Antonio Andruşceac.

Părinţii au sesizat şi au solicitat, în mod repetat, atât Şcolii nr. 36, cât şi  Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti, aprobarea organizării, pentru copiii lor, învățământ alternativ Step By Step pentru anul școlar 2020-2021 și, ulterior, învățământ alternativ Step By Step pentru anul școlar 2021-2022.

Deşi la înscrierea copiilor în clasa pregătitoare, în anul școlar 2020-2021, s-au depus de către părinți cereri individuale ( atașate prezentei întrebări ) cu mențiunea de a frecventa sistemul de învățământ alternativ Step By Step şi şcoala dispune de spațiul necesar desfășurării activităților în alternativa Step by Step, precum și de personal calificat, titular, care poate prelua clasele I A și B, în regim de plată cu ora, conform dispozițiilor legale în vigoare: Legea Învățământului nr. 1/2011, Codul muncii, metodologia mișcării personalului didactic, metodologia privind organizarea și funcționarea alternativei educaționale Step by Step, solicitarea părinţilor a fost respinsă.

La sesizare au fost atașate:

– solicitările înregistrate cu numerele:

23227/08.10.2019 adresată ISMB

4500/02.03.2020 adresată ISMB

18642/10.09.2020 adresată ISMB

9938/M/01.10.2020 adresată Ministerului Educației și Cercetării

21363/02.10.2020 adresată ISMB

19250/15.09.2020 adresată ISMB

6052/25.03.2021 adresată ISMB

6875/05.04.2021 adresată ISMB

– și răspunsurile înregistrate cu numerele:

23225/11.010.2019 din partea ISMB

4500/09.03.2020 din partea ISMB

18642/30.09.2020 din partea ISMB

21363/08.10.2020 din partea ISMB

19250/15.10.2020 din partea ISMB

6875/08.04.2021 din partea ISMB

În sensul celor prezentate mai sus, vă rugăm să dispuneţi verificările necesare, să faceţi analiza ce se impune pentru soluţionarea acestui caz şi să ne răspundeţi la următoarele întrebări:

  • Care sunt motivele legale pentru care elevii claselor pregătitoare A și B (în anul școlar care urmează clasele I A și B din cadrul Școlii Gimnaziale Ionel Teodoreanu – Sector 4 București, nu au putut beneficia de învățământ alternativ Step By Step,  pentru anul școlar 2020-2021 și nu pot beneficia de învățământ alternativ Step By Step nici pentru anul școlar 2021-2022?
  • Ce măsuri veţi dispune pentru soluţionarea solicitării celor 49 de părinți ai elevilor claselor pregatitoare A și B (în anul școlar care urmează clasele I A și B) de a transforma cele două clase pregatitoare A și B ale Şcolii gimnaziale Ionel Teodoreanu din învățământ tradițional în învățământ alternativ educațional Step by Step pentru anul școlar 2021 – 2022?

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Claudiu Târziu, liderul europarlamentarilor AUR și președintele Consiliului Național de Conducere al partidului, a lansat un manifest pentru salvarea sistemului de educație din România. În prima zi a noului an școlar, eurodeputatul Claudiu Târziu solicită Ministerului Educației elaborarea unei strategii de combatere a analfabetismului la nivel […]
”Economia României, sub conducerea tandemului format din Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă, traversează una dintre cele mai dificile perioade din ultimii ani. Datele economice recente reflectă o serie de provocări majore, cu perspective îngrijorătoare pentru evoluția viitoare. În al doilea trimestru al anului 2024, economia românească […]
Astăzi, în jur de 3 milioane de elevi au început școala, dintre care 180.000 de elevi au început clasa Pregătitoare, fiecare dintre aceștia având propriile vise și aspirații privind viitorul lor de oameni mari, năzuințe pe care statul român ar fi trebuit să le susțină cu […]
În calitate de europarlamentar român și de membru al Comisiei pentru agricultură și dezvoltare rurală din Parlamentul European, merg pe teren să discut cu agricultorii despre seceta catastrofală de anul acesta și dezastrul provocat de pesta oilor. Trebuie să identificăm și să aplicăm rapid soluțiile de […]
“Prețul fiecărui obiect care se produce în România și al fiecărui serviciu pe care o companie românească îl face este influențat în mod determinant de costul finanțării și cel al energiei. Companiile românești plătesc cele mai mari dobânzi din Uniunea Europeană la creditele pe care le […]
Deputatul Dan Tanasă, purtătorul de cuvânt al AUR, consideră că România nu are nevoie de eroi falși, precum Nicolae Ciucă, și că românii au nevoie de lideri adevărați! “Nicolae Ciucă sau „eroul de la Nassiriya” sau cum s-a încercat transformarea acestui mit al ostașului în realitate! […]