Anamaria Gavrilă – întrebare parlamentară către Ministerul Sănătății – Sumele alocate de Spitalul Județean de Urgență Bistrița pentru publicitate.

Adresată:Doamnei Ioana Mihăilă Ministru Ministerul Sănătății  
De către:Anamaria Gavrilă Deputat de Hunedoara
  Obiectul:  Sumele alocate de Spitalul Județean de Urgență Bistrița pentru publicitate.  

Stimate domnule ministru,

Vă rog să-mi răspundeți la următoarele întrebări:

  1. Ce contracte de publicitate a încheiat Spitalul Județean de Urgență Bistrița în ultimii 5 ani și în ce au constat serviciile de publicitate contractate?
  2. Care a fost sursa de finanțare pentru aceste contracte?
  3. Care a fost suma alocată pentru aceste contracte?
  4. Ce procedură a fost utilizată pentru atribuirea acestor contracte?
  5. Care au fost obiectivele SMART ale acestor achiziții?

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

Între 27 mai și 1 iunie, la Geneva, va avea loc cea de-a 77-a adunare a Organizației Mondiale a Sănătății care, potrivit tuturor informațiilor disponibile până la acest moment, prin adoptarea Tratatului de Pandemie Globală, urmărește să instaureze o nouă formă de control la nivel global. […]
Caravana Patrioți în Europa, organizată de AUR pentru prezentarea candidaților la alegerile din 9 iunie, a ajuns, vineri, 17 mai, în județul Mureș, la Sighișoara și la Târgu Mureș. În urma unui flashmob organizat în centrul orașului Sighișoara, participanții au ajuns în Cetatea Medievală din Târgu […]
Cultura românească este plină de povestiri despre eroism, unitate și patriotism, povestiri care au fost redate de cinematografia națională. Prin intermediul filmelor istorice, publicul poate să cunoască mai bine figuri emblematice ale istoriei românești, care nu doar că au modelat națiunea, dar au și inspirat generații […]
Direcția Națională Anticorupție a început urmărirea penală în cazul lui Nicușor Dan, după sesizările făcute de Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Capitalei, cu privire la refuzul primarului general de a informa opinia publică despre banii pe care i-a cheltuit pentru campania publicitară. „Am fost chemați […]
“Antreprenorii români, care ar trebui să fie motorul economic al țării, nu sunt doar împovărați cu tot felul de taxe, impozite și alte biruri gândite de către guvernul PNL-PSD, ca să aibă bani pentru campania electorală și armatele de orci liberalo-pesediste care au sufocat administrația centrală, […]
Caravana Patrioți în Europa, organizată de AUR pentru prezentarea candidaților la alegerile din 9 iunie, a ajuns, joi, 16 mai, în Alba Iulia. În urma unui flashmob organizat în centrul orașului participanții au ajuns în Cetatea Alba Carolina, cea mai mare cetate din România, care stă […]