Alianța pentru Unirea Românilor îl susține pe deputatul Marius Ostaficiuc pentru președinția Consiliului Județean Iași

Marius Ostaficiuc președinția Consiliului Județean Iași AUR

Cu o experiență vastă în administrația publică locală, dar și în domeniul transporturilor, Marius Ostaficiuc va fi principalul contracandidat al lui Costel Alexe, actualul președinte al Consiliului Județean Iași, cel care în ultimii patru ani i-a ținut pe ieșeni în subdezvoltare, la limita existenței.

„AUR va propune în fiecare județ o soluție viabilă, care să îi învingă pe baronii locali. În Iași s-a creat o structură piramidală, de tip feudal, prin care se menține controlul politic asupra localităților, folosindu-se în acest sens funcțiile, dar și banul public direcționat discreționar, astfel încât unele localități sunt ținute în subdezvoltare, în timp ce alți primari primesc sume uriașe de bani pentru a finanța firmele de partid”, a declarat Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.

Înainte de a lupta pentru ieșeni din Parlamentul României, Marius Ostaficiuc a putut să cunoască îndeaproape problemele cu care se confruntă județul Iași din funcțiile pe care le-a deținut la nivel local, și anume cele de consilier municipal și consilier județean.

„Hotărârea mea de a candida pentru Consiliul Județean Iași are la bază convingerea că județul Iași este departe de cum ar trebui să fie sau, mai bine spus, de cum ar fi putut fi. Ne confruntăm în plină eră tehnologică cu drumuri desfundate, cu copii care, pentru a ajunge la școală, străbat kilometri întregi, cu sărăcie lucie, cronicizată, cu lipsa de speranță pentru cei mai mulți dintre locuitorii zonei rurale.
Direcționarea politică a banilor în funcție de relații personale ale primărilor din județ cu “centrul” a dus la contraste izbitoare în unul și același județ. Îmi propun să atenuez aceste diferențe, să vin cu o perspectivă democratică asupra distribuției bunurilor, a fondurilor. Sunt foarte preocupat de consolidarea unei infrastructuri medicale moderne la nivel de județ. E o zonă în care suntem vulnerabili. Nu este normal ca pentru orice afecțiune să trebuiască să vii la oraș pentru a ți-o trata. Să lași totul baltă, să cheltuiești bani pe transport și așa mai departe. O altă prioritate ține de infrastructura rutieră. Voi identifica, împreună cu primarii, surse de finanțare pentru asfaltarea totală a județului. Iar asta nu este o miză idealistă, ci cât se poate de realistă”, susține Marius Ostaficiuc, candidatul AUR pentru funcția de președinte al Consiliului Județean Iași.

Alături de Marius Ostaficiuc în bătălia pentru decăpușarea administrației locale va fi și Tudor Ciuhodaru, candidatul AUR la primăria municipiului Iași.

Nu există răspunsuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

MAI MULTE ARTICOLE

”Ciolacu a atacat identitatea națională a românilor. În mesajul său de felicitare el și-a permis să se adreseze “poporului moldovean”. El și-a asumat astfel politica stalinistă de creare a unui așa-zis “popor moldovean”, diferit de poporul român. Ciolacu a încălcat prevederile Legii nr 299/2007, conform căreia […]
„PNL reușește din nou să se expună într-o lumină penibilă, prezentând un program de guvernare care sfidează orice logică economică și politică. De la discrepanțe flagrante în datele statistice și promisiuni deșarte, până la omisiuni grave și incoerențe fiscale, liberalii demonstrează o lipsă de coerență fără […]
Claudiu Târziu, președintele CNC AUR, atrage atenția asupra faptului că Guvernul planifică să împrumute 1,2 miliarde de euro în noiembrie, pentru plata dobânzilor la creditele externe și pentru acoperirea deficitului de la bugetul de stat. “Delirul electoral al lui Ciolacu a îngropat România de la începutul […]
Președintele AUR, George Simion, a mers în Spania, în Valencia, pentru a fi alături de românii sinistrați, care au fost victimele inundațiilor ce au avut loc în Peninsula Iberică. Liderul AUR a mers în mijlocul românilor rămași pe drumuri, oameni pe care statul român condus de […]
“Compania CFR Marfă va intra oficial în faliment, iar activitatea sa va fi oprită imediat după ce Carpatica Feroviar devine operațională. Această decizie semnalează un moment critic pentru economia și transportul românesc, un moment în care trebuie să ne punem întrebări serioase despre direcția în care […]
“Unul dintre proiectele mele de lege, care a trecut de Senat în unanimitate, vizează implementarea lanțului scurt alimentar. Acest proiect – susținut și votat în unanimitate, inclusiv de PNL, PSD, UDMR și alte partide – urmărește un obiectiv simplu, dar esențial: produsele alimentare necesare în cantinele […]